scubaaa

Shit, jag vet inte vad jag ska säga.. hur jag ska förklara känslan - att andas under vattnet är så jävla speciellt. helt underbart. Idag gick vi igenom vår första lektion, gick jävligt bra och Kieran är riktigt bra på det han gör. Lärde mig mycket nytt och det var mycket att ta in - men man får ju tacka för att man är ganska lättlärd iaf (: Imorgon väntas det att dyka i havet.. kommer vara ännu mer underbart än idag.. shiiit, längtar!
Så nu är planen att fixa detta certifcat, sen på söndag åka till Isla Mujerer och slappa, sola, simmar med delfiner ect. Sen efter det blire tulum och dyka i cenotes.. kan inte mer än längta! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad bra att dykningen går bra:)

2011-03-12 @ 14:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0