Mitt liv är bra roligt!

21 timmars bussresa, så nu är jag äntligen tillbaka i Lima igen. Träffade på en tysk tjej innan bussen som jag hängde med och sen en snubbe som jag träffat tidigare.. Är det inte skumt när man möter samma männsikor man har mött tidigare? Det är många som har kommit fram till mig och sagt:" jag såg dig igår!".. haha, skumt tycker jag ;P
Nu är jag iaf i Lima. Ska väl ut på en rpmenad snart. Känner att jag bara äter hela tiden och inte rör mig pga dessa långs bussresor, flyg osv. Sen imorgon är det planet mot mexico som gäller. Tydligen måste man vara där 3 timamr innan.. så måste upp 4.00 imorgon.. kul!
/Amanda

Kommentarer
Postat av: mormor

Oj, då måste du väl snart gå till sängs. Undrar hur lång flygresa du har framför dig i morgon?

Jag säger som vanligt Lycka till!

2011-03-07 @ 21:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0