Maachu picchu!

Shit, vilken jävla dag!
Dagen började väldigt illa. För det första var jag tvungen att gå upp klockan 3.15 am, och sen fick jag typ springa till tåget som skulle åka klockan 6.. men nääe, tydligen var det något fel på rälsen, så vi som skulle åka mot Machu Picchu fick vänta i över 3 timmar på att komma upp. Väl där byte jag guide typ 3 gånger tills jag väl hade tagit bussen upp.. tror ni inte det började spöregn då? jooo! Sen fick vi vänta ännu längre där för att få ihop gruppen pga förseningar med tåget! Men sen när vi väl kom in där, i Machu Picchu började solen skina och allt kändes så underbart. Jag kan inte beskriva känslan - det var bara så himla amazing!
Sen efter några timmar på världens bästa ställe var det bara ta sig ner till tåget igen och vänta på att man skulle få åka hem. Nu är klockan snart 1 här.. så jag har typ varit vaken i 22h, men det var det värt. Det var ritkigt skönt också att det träffade på härliga männsikor.



Kommentarer
Postat av: mamma

Fina bilder:)Djuret eller kamelen eller vad det nu är,klart snygg.

2011-03-05 @ 17:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0