jäävlar vilken underbar upplevelse

shit, vad häftigt det är att dyka. Så häfigt att andas under vattnet och simma runt som en fisk bland dom andra fiskarna. Så himla vackert där nere, så annorlunda.. Tror faktiskt det är enda stället som jag faktiskt är helt lugn och avslappnad, och tyst för den delen också :P Dock hade jag lite problem att tyckutjämna mina öron. hoppas dwet är bättre imorgon och sen har jag svårt att vara ute på vattnet när det är stora vågor, på en liten båt. så jaah, jag spydde!
Imorgon är det 2 dyk som gäller, sen säger jag hej till dykarcertifikatet (:

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ååh du verkar ha ett sånt härligt liv:D

2011-03-13 @ 19:48:20
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Gud så häftigt! Vilken upplevelseresa du är ute på ni :D

Denna måndag består av städ och plugg av matte :P Själv då?

2011-03-14 @ 13:57:33
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0