hallåj

dålig uppdatering här, ursäkta för det. Men jag har varit lite upptagen. Hela Mexico känns som en stor semester för mig, så därför sitter jag inte vid datan så mycket, tar mycket foton utan bara slappar vid stranden och äter god mat.
Livet här är underbart och man möter dessa nya männsikor varje dag. idag är vår sista natt här, sen imorgon åker vi tillbaka till Cancun.
Gårdagens tänkande: Oom en vecka befinner jag mig i LA, och om två veckor är jag i Australien.. helt sjukt! gaaaah!
/ Amanda

Kommentarer
Postat av: mammma

Oh,min söta lilla dotter om du visste hur mycket jag saknar dig.Puss

2011-03-19 @ 18:26:00
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

jag är så fucking avundsjuk på LA!!

2011-03-19 @ 23:02:12
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0