framme i Liiima

Japp, japp jag är framme. Efter 5 timmars längre flygresa kom jag äntligen fram till Lima! Jag träffade lite trevliga folk på vägen som kunde prata spansk-engelska på min nivå. Jag hade turen att få en trevlig tjej från Peru brevid mig. Hon hjälpte mig med mitt immigrationspapper osv. Sen träffade jag henne igen när jag skulle från flygplatsen klockan 4.00, och jag kunde inte hitta min taxi. Så hon och hennes pojkvän körde mig till hostelet.. hur snällt är inte det? Vem fan skulle göra det i Sverige?
Innan jag la mig igår, eller idag så drack jag lite champange med receptionisten :P höhö! bra start?
Om ca en timme är jag påväg till Cusco.. Machu Picchu är kommer jag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Äntligen får du se ditt kära Machu Pichu jippi för dig.Kramen

2011-03-02 @ 18:34:02
Postat av: mormor

När du är glad och allt går bra för dig, då blir jag också så glad och lycklig.

Spännande att du snart är vid Machu Pichu, som du längtat så länge att få se.

2011-03-02 @ 19:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0