Cusco - OMG!

JAA, då är man i Cusco!
Bussresan hit var helt klart riktigt bra. As-skön buss, men bra filmer, vegetriask mat, sköna filtar och kuddar. Och så satt man ju längst fram på däck 2, så såg ju allt. För överigt var vägarna väldigt kråkiga och så gick det upp, ner, upp ner :P Ett tag, när immar kom, kändes det osm jag var påväg till Auswitch :P Men Skit vad jag älskar detta ställe. Cusco är undebart. Och på vägen hit såg man verkligen hur landskapen förändrades.. Först var det bara sand, sen kändes det som jag var i Schwiez med alla husen och bergen, Sen blev bergen så stora och så mycket grönt så  det kändes som Jurasic park.. Och sista känslan var Poccahontas (:
Jag älskar hur dom lever här i Peru. Vackra landskap, inte så mycket bilar, dom bor tätt med sina nära och kära. Deras djur, allifrån kor, grisar,får och hundar får vandrar hur dom vill.. Och det gillar jag starkt! Detta är ett paradis! dock är det synd att det är så fattigt. Tyvärr är det så här jag skulle vilja bo :P

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilken målande beskrivning av resan. Jag ser den framför mig. Om du vill bo tillsammans med dina nära och kära, så kan du väl ordna en plats till mig också.

2011-03-04 @ 12:03:31
Postat av: mamma

Vilka underbara bilder du tagit:)

2011-03-04 @ 16:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0