Caaancun

Eyyyy!
Nu är jag framme i Cancun - vilken dag asså.. Den stratade klockan 4 imorse och har hållt igång väldigt bra. Först 6 timmars flyg och sen hade jag 1,5 timmr på mig att immigrera, hämta ut baggaget och checka in det igen.. inte kul! men jag hann iaf, och på den tiden hann jag träffa en as-härlig tjej som skulle åt samma håll som mig. så vi har hållit ihop, skit trevlig tjej.. lika sprallig som jag.. haha! Sen på bussresan till cancun träffade vi en kille, dykar-snubbe som vi gick ihop med. Så nu har vi ätit ritkigt gott för 25 kr.. en stoooor milkshake ( 3ggr så stor som donkens) och 2 torillas med stark sås, ost, champisar, lök osv.
har även checkat in på hostelet. verkar helt okej. dock jag har inte tänkt så långt som vanligt.. 12 st i ett rum, hur tänkte jag då? :P Har iaf tydligen bara bokat 4 nätter här inte 6 som jag trodde.. så funderar på att drs över till islas de mujerers iställer dom två andrta dagarna (:
Pusss

Kommentarer
Postat av: mormor

Å vad skönt att höra att du är framme och att allt har gått bra. Här skiner solen i dag. Det gör jag också.

Kram

2011-03-09 @ 09:03:10
Postat av: mamma

bra att resan gick som den skulle,kul att du träffar massor av nya vänner på din resa.Kram<3

2011-03-09 @ 13:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0