Vino tinto, por favor!

Guten morgen!
Här är allt finfint! sitter med en kopp varm choklad som smakar utmärkt, och lite argentinsk musik. Träningsverk har jag i både kropp och själ, men det är väl för jag tränat för mycket som vanligt.. pääh!
Idag blire att sola lite på soltaket, slappa, shoppa lite kläder med Annie och sen blire nog förmodligen utgång ikväll. Om vi nu inte tar det imorgon! Det känns inte som att jag var varit ute på år och dagar, just nu är det 1 månad sen jag ens smuttade på alkohol :) tummen upp för mig!
Föresten har jag berättat att städtanten här ser ut som trollmor,som i när trollmor har lag sina 11 små troll... haha, det tär sant! Så därför får ni trollmors vaggvisa så här på morgonkvisten ;)

När trollmor har lagt de elva små trollen

och bundit fast dem i svansen,

då sjunger hon sakta för elva små trollen

de vackraste ord hon känner:

Ho aj aj aj aj buff, ho aj aj aj aj buff,

ho aj aj aj aj buff buff!

Ho aj aj aj aj buff.


Kommentarer
Postat av: Tea

Trollmor eller städtant, har ju många att se efter ;)

2011-01-24 @ 09:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0