världens lyckligaste!

Jag mår så bra, jag är så lycklig, jag är så fri!
Ni kommer garva ihjäl er, men jag har sagt upp mig från jobbet. Vad blev det? 1 dag och 1,5 timme :P mitt kortaste jobb någonsin! Men fyfan vad bra jag mår. Ha aldrig varit gladare.. Jag har inga problem, inga saker jag måste göra, ingen som kan bestämma! Det är bara jag och ingen annan! (:
När jag vaknade imorse sa mitt huvud åt mig; Första steget, Amanda, för att du ska bli en annan, en bättre männsika är att du ska lära dig slösa på pengar! Du ska inte jobba skit jobb som du hatar för att få ihop extra 3000 kr, det är inte värt det. Lev nu medan du har chansen. Åk på din resa, och skit i allt!
Idag känner jag mig bäääst!
Ämanda

Kommentarer
Postat av: PAPI

Go tjejen Go!!!!!!!!!!!!;)

2011-01-31 @ 17:26:09
Postat av: mormor

Mår du bra, så mår jag bra.



Lycka till!

2011-01-31 @ 18:26:56
Postat av: Sandra

Bravo!!! Kusin Vitamin! Precis så skulle jag oxå ha gjort!!! passa på att leva livet nu! Kram

2011-02-01 @ 10:04:05
Postat av: Queenmee

Ah, herlige Amandaaa! hvorfor tok du jobben egentlig?

Men jeg skjønner hva du mener, Atlas er vel ikek det jeg vil gjøre igjen!:P

Men faen frøken! Jeg må snakke med deg på facebook snart! Masse news! :D

Kos deg! Jeg misunner deg som faan! kram!

2011-02-01 @ 16:33:47
URL: http://www.queenmee.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0