Livet leker!

Tjo svejs! Hoppas alla i Sverige mår bra idag?
Själv så vaknade man klockan 7, inte okej.. men nu är jag uppe iaf.. Får se vad som händer idag.. Hade tänkte lägga mig på soltaket och sola lite, och sen ta en löprunda. Jag skulle sen vilja ta mig till LA Boca - ett område med massor utav färgglad hus. Skulle kunna bli så fina bilder, men dom andra svenskarna här säger att det är lite farlig där :/ hmrf! Har iaf hittat 1-2 tjejer som vill åka till Iguazu fallen (: Så vi drar väl dit innan feburari månad iaf :P Livet är iaf härligt här borta, riktigt, jävla härligt! Ska fixa ett nr idag också!
Lite bilder från går!
Lilla lilla China Town:

En park:
Puus /Ämanda

Kommentarer
Postat av: mormor

Här är jag igen! Låter härligt att livet leker och att du delar med dig till oss andra. Ser fint ut. Gott att höra att du funnit ressällskap. Att du ska vara försiktig med solen, känner du säkert redan till.

Kram

2011-01-13 @ 13:29:24
Postat av: Alexandra

tack så mycket :D

så härliga bilder :)

2011-01-13 @ 14:08:14
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad bra att du fått tag på resekamrater och att du ska fixa ett nr.Puss<3

2011-01-13 @ 15:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0