The city that never sleeps!

okej, nu har jag det konstaterat- BA är verkligen staden som aldrig sover! Det är oljud natten lång, trafik och människor överallt, man blir lite smått galen. Jag är inte så förtjust i storstäder, och den är är riktigt stooor.BA har liksom 12,8 miljoner invånare.. helt sjukt! Dock så gillar jag staden än så länge, fast jag gillar inte att kunna sova :P
Sitter och tittar på lite att göra och att se i Argentina.. fan vad mycket det finns. Jag vill till Salt - ett vacker ställe, Perito Moreno - En stor och vacker glacier, och iguazu falls - ett enormt och dö vackert vattenfall. Dock vill jag inte göra det helt själv, och mackan har lite så mycket pengar.. men jag får väl vänta lite  och se vad som händer! Måste se det innan jag åker iaf! Har sett att man kan utföra SKYDIVING för bara 1500 kr, vilket är väldigt billigt om man jämför med Sverige, plus att dom tar kort också.. så det är ett måste :P
Idag ska vi gå till la policia och så ska dom ta våra fingeravtryck på ett ställe så dom har bevis på att vi inte har gjort ett brott i Argentina än... haha, har varit här i 1 dygn och dom ska kolla om jag är än brottslig redan.. höhö!
perito moreno
iguazu falls!
Helt galet vacker va? Vill dit, vill dit, vill dit!
puss på er / Ämanda

Kommentarer
Postat av: Mallan

2011-01-11 @ 14:33:48
Postat av: Mallan

Min mobil lyder mig inte! Gah! Klart de tar dina avtryck! De vet ju att du är nästa "Jigsaw" så då måste de kunna ha bevis! Haha!

2011-01-11 @ 14:35:40
Postat av: Sara - Only me

sv tack dsm snygging ;)<3

2011-01-11 @ 16:14:34
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Zami

Ha en bra dag! :)

2011-01-11 @ 16:26:32
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Papa

Vattenfallet ser sjukt snyggt ut .

Skull oxå vilja se det.

2011-01-11 @ 16:52:31
Postat av: Elin

Hej! Allt bra med dig ?(:

2011-01-11 @ 19:22:23
URL: http://enord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0