Sweeeden!

Jaa, Sverige vann. fan vad bra! Handböll är bäst!
Dagen har varit en superbra dag - för det första det där med jobbet, sen har vi fått en till svenska här, vi vann handbollen och jag har fått bytt rum! Japp, ni hörde rätt! Nu är jag inne i tjejrummet - så nu slipper jag både det en och det andra :P speciellt att folk springer in och ut som det vore värsta maraton! Plus att mus-plattan funkar igen! jag måste var världens trögaste människa, men men...
Här får ni ett jätteful bild på mig.. men det bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt för dig att du får bo i tjejrummet måste ha varit jobbigt att bo men alla snarkande och svettiga karlar:)

2011-01-21 @ 08:04:15
Postat av: Alexandra

tack så mycket! med mig är det lite halvbra, huvudvärk och lite feber! hur är det själv? :)

2011-01-21 @ 10:05:09
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: mormor

Inte är du så särskilt ful. Grattis till flytet.

Kram

mormor

2011-01-21 @ 11:35:37
Postat av: Tea

Grattis till flytten! Jobbigt med att packa o flyttstäda? ;) Kram

2011-01-24 @ 09:23:02
Postat av: Amandaaaaa

Tea: haha, ritkigt jobbitg att flyttstäda.. gaaah! Men jag trvis i mitt nya rum (:

2011-01-24 @ 13:09:42
URL: http://perfectgetaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0