skumt!

Undra om jag är sjuk?
Gick upp vid åtta, kände mig halv krasslig. var vaken i 3 timmar sen somnade jag om igen i 4 timmar. Jag brukar aldrig kunna somna om, inte tre timmar efteråt när jag redan sovit 8 timmar.. huvudvärk och snurrig till max! Vad är det här, jag kan ju inte bli sjuk! Hoppas det vänder!
Vet inte om jag orkar göra något idag.. värmen och allt tar kol på mig, och inte vill jag jobba på måndag!?!! hjälp! Ta mig på havet, tar mig till naturen, då skulle allt kännas bra!
Hoppas ni får en bra dag!
/Ämanda

Kommentarer
Postat av: ange

Tackk, data o tv.. sj?

2011-01-29 @ 19:35:28
URL: http://lillajagange.blogg.se/
Postat av: mamma

Men lilla gumman,hoppas du inte blir sjuk,krya på dig:)

2011-01-29 @ 20:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0