Planer, planer och ännu flera planer

Jahapp, då har man käkat lite frulle, tagit sig en lite snabb dusch.. sitter och väntar på att den där jävla polisen ska komma så man får gå ut och se sig omkring i Buenos Aires istället för att sitta här och tråka! Chattade med Fanny och mamma på FB nyss, ni gör mig glada mina små griskultingar (: Mamma sa att tydligen har jag fått sommarjobb ännu en gång på Tunagården.. Fanken,vad kul säger jag.. älskar gamla tanter och gubbar :P Tror fan jag tar det, så jag kommer nog hem till mitten av sommaren iaf om inte tidigare (:

Sitter och tittar lite på flyg och bussar för att senare om några månader ta mig vidare här ifrån. Planen är ju att vara här i Buenos Aires ett tag, och se lite runt om Argentina. Sen ska jag ta mig till Rio de Janeiro (Brasilien), Lima (Peru), Costa Rica, Can Cún ( Mexico) och sen till USA innan hemfärd till Sverige.. Det var fan och med ganksa billigt med buss, men att sitta på ett buss som tar 2 dygn att komma fram, är inte kul! Flyg var lite dyrare, 2000 kr här ifrån till Rio, sen kostade typ resten av resorna minst 4000 kr.. hmrf!?! Aja, jag har ju all tid i världen att planera ut det här :P
Puss på er! /Ämanda

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: ooh, så himla härligt :D med mig är det bara fint :)

gjort idag? ^^

2011-01-12 @ 19:28:40
URL: http://enord.blogg.se/
Postat av: LISA

SVAR: Tack! Ja jag älskar nitar och det tycker jag absolut du ska :D

2011-01-12 @ 19:35:40
URL: http://blogofmine.blogg.se/
Postat av: Tea Gråsten

Jaaaa snälla kom till oss i sommar :) Riktigt roligt o spännande att följa dig här på bloggen, har aldrig tidigare följt en blogg så känn dig hedrad ;) Verkar som om du har det bra där du är :) KRAM

2011-01-12 @ 21:07:37
Postat av: Nathalie

jag har lagt upp bilder från min Paris vistelse, ta gärna en titt och säg vad du tycker:D

http://liborius.blogg.se/2011/january/paris-bildbomb-del-1.html#comment

2011-01-12 @ 21:21:33
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0