Inte okej, inte okej!!

Hejhopp!
Vilken underbar dag.. Vädret har varit riktigt varmt, inte ett enda moln på himlen. Så jag har bränt mig.. BAJS! Idag har vi då varit och vandrat runt lite.. Sett lite fina parker, den japanska trädgården var speciell. har alltid velat sett en japansk trädgård :P Sen var vi förbi China Town, mycket litet ställe. Vi åt lite mat där och gick i små gulliga butiker.. Dock gillar jag inte det dom säljer i kinesiska matbutiker - inälvor, lever, grisfötter, fågelfötter, hjärta! Man ba; vad fan!?!?! Äckligt som fan, men äter inte sånt.. ursäkta jag tycker inte det!
Iinte okej alltså, inte okej!

Kommentarer
Postat av: mamma

Usch vilken läskig mat,skulle inte heller äta den.

2011-01-13 @ 05:55:36
Postat av: Papi

Det där ser inte coolt ut, usch, tvi vale!:p

2011-01-13 @ 17:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0