Summering utav Rio de Janerio

Rio - vilken underbar stad. Jag verkligen älskar den! Det är verkligen ett ställe som jag kan tänka mig åka tillbaka till i framtiden och jag kan verkligen rekomendera alla att åka hit. Spelar ingen roll om man är gammal, ung eller en barnfamilj.. Det är en underbar stad som har allt att erbjuda. Så här har man både chansen att sola , bada, äta gott, hitta på intressant och roliga aktiviteter. Anledningen till att jag äslkar Rio så mycket är nog p.g.a. de vackra ständerna. Jag älskar verkligen att sitta på en lung och härlig strand, bara höra vågorna skvalpa och låta tankarna flöda. Det bästa på hela min resa här var nog att se ett favela-samhälle. Det var så farsinerade och en riktigt minnesvärd upplevese. Och alla bilder jag har tagit, shiiit! Att jag mår så bra utav att fota!

det känns verkligen riktigt bra att få åka iväg till ett nytt land och få uppleva nya saker. Jag är redo! Och efter en si sådär bra dag, med lite strul från sverige så är jag nu på andra tankar.. bättre tankar och mycket tackvare att jag fick snacka med min härliga pappa <3 Och nu har jag även fått en dykarinstuktör bokad i Tulum :) så nu jävla ska jag ta ett dykartcertifcat (: weeei!
/Ämanda

Kommentarer
Postat av: papi

Du är underbart häftig du med. Ha det så bra på resan till lima. Love you B-)

2011-03-01 @ 07:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0