RIOOOOOOO

Hallåj Sverige!
Jag är framme. Rio de Janerio är underbart! jag älskar det redan, mycket bättre än Buenos Aires. Jag har bosatt mig på ett hostel som heter Lemon Spirit hostel och det ligger i Leblon. Ligger percis vid den underbara vita sanden, stor shoppinggata med dyra kläder, och inte allt för långt från Copacabana och Kristyrstatyn. Får se det i veckan (:
Min resa till Rio var inte så bekväm. Chaffisen körde som en idiot, ingen mat på bussen, det tog totalt 25 timmar. bajs! Men resan över gränsen gick galant. Träffade en Fransk familj som jag hänkade på. Och dom hade en son som var as-snygg. såg ut som Jake Gyllenhall och så kunde han både franska, engelska och Portugiskiska.. HOOOT!

Kommentarer
Postat av: eemmapeemma

mig med! den är så otroligt söt!

allt bra med dig ? (:

2011-02-22 @ 22:14:36
URL: http://emshiie.blogg.se/
Postat av: eemmapeemma

GRYMT bra :D se den!

2011-02-22 @ 22:35:09
URL: http://emshiie.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilken underbar strand,sola och bada och pinacolada:)

2011-02-23 @ 07:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0