nervööös!

OKej, nu börjar nervositeten komma. Kommer jag klara det här? Shit, har aldrig gjort något sånt här, inte själv. Jag ska liksom ta mig runt halva jorden, det är helt INSANE! Jag kommer få se allt jag någonsin dröm om, jag kommer vara så lycklig att jag grinar på varje ställe.
Jag har bokat in det mesta redan nu, men jag vet ju själv, vad jag än gör så blir det alltid problem på något sätt. Jag hoppas verkligen jag får se allt jag vill se. Jag är riktigt nervös över Machu Picchu, då jag vet att det är många som åker dit, och jag kan bara boka biljett på plats.. Jag har tre dagari Cusco, alltså bara 3 dagar jag kan se Machu Picchu. OM det inte finns biljetter, vad händer då? Åååh, hoppas det inte är så mycekt folk när jag är där. Högsäsongen är i juni-sep och på måndagar, och jag ska dit nu i mars, på en fredag är planen.. så varför skulle det inte gå? Men jag är ritkigt nervös att det just skiter sig i cusco.. Gud, vad på min sida, tack!
Mitt älskade Machu Picchu som jag drömt om sen jag var liten!

Kommentarer
Postat av: ange

dom var skiiitgooda :D <3

2011-02-14 @ 19:29:22
URL: http://lillajagange.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Så roligt att du kommer kunna ta dig överrallt :D

Idag har jag mest tagit det lugnt och varit på stan en sväng, du då? :)

2011-02-14 @ 20:38:05
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: mormor

God morgon!

Tur att du är vältränad. För det verkar vara eländig terräng till MP. Men oj vad intressant. Jag ska uppdatera mig på Wikipedia.

Kallt här hemma. Är minus 13 nu på morgonen.

2011-02-15 @ 08:03:34
Postat av: Nathalie

ååh så kuuul:D

2011-02-15 @ 12:56:12
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0