Hostel Inn- Iguazu

Hola!
Här är allt bara bra. Har sovit superbra inatt, slippa trafiken som i Buenos Aires är ritkigt jävla härligt! Igår var jag skit trött efter bussresn och efter att sett Iguazu falls, så jag somnade 20.30. Helt otroligt! :P Så idag vaknade jag åtta.
Nu har jag hunnit med och provat frukosten, riktigt bra tycker jag iaf att den var. Fanns flingor, mjölk, massor av olika bröd, kokta ägg, frukt. Så jag har längtat efter mörkt bröd och ägg! mumma! En sak som är riktigt härligt  med detta hostel är att alla typ pratar engelska, både dom som jobbar och dom som bor här. Just nu delar jag rum med en från tyskland, england och 2 från argentina (: Träffade till och med några brasilianska killar igår som kunde engelska :O chockad!
Idag blire att boka lite grejer som jag inte hunnit med än och planera morgondagen. Sen ska jag ta mig in till Puerto Iguazu och kolla runt lite. Dock är det en liten stad så det lär ju inte ta lång tid. Sen måste jag handla lite!
Här kommer lite bilder från hostelet:
finns en jätte-pool här! himla underbar att bada i ;)
Bild på mig innan jag åkte från alla gullungar på La rocca! Miss you!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

härliga bilder:D

jag har lagt upp mina outfits från denna veckan:) vilken är din favorit och vilken tyckte du minst om?:D

direkt länk:

http://liborius.blogg.se/2011/february/har-du-nagon-favorit.html#comment

2011-02-20 @ 14:44:08
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0