sliten - det är jag det

Japp, då har man vandrat runt i Lima också. varit och sett stranden, vandrat på shoppinggatorna - om ni frågar mig påminner det för mycket om Europa! Och alla kan typ engelska. Tycker det är ganksa roligt när man bara sätter sig på en bänk och folk börjar komma fram till en, en efter en som att man är någon jävla turistattraktion :P men men, trevliga att prata med är dom från Peru iaf!
Nu har jag även käkat Mc Flurry här i Peru okcså. Är ett nytt mål för mug att prova olika Mc Flurry i vaje land jag hamnar. Denna här hette Princesa - chokladglass, chokladsås, och mörka chocklandbitar med något vit mojjs i. Den leder helt klart.
För överigt tryckte jag just i min 2 äpplen på 2 minuter nyss :P
hahs /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0