Hard work work

yepp, nu har vo bytt hostel.. ganska kul att hoppa runt faktiskit. Det förra var okej, men Daniella blev biten av bedbugs så hon vägrade stanna :P jag bara skrattade! För övrigt har vi shoppat idag, blev ett par shorts ohc en byxdress.. sen skrev jag ut mina flygpapper - på torsdag bär det av!
Hittade även ett gym idag, undebart.. ska tillbbaka om några timmar - här betalar man per dag, ca 40 kr.. billig värre! blir att träna där imorogn okcså så man kommer lite iform innan man åker till USA. kommer väl blir skit fet där :P haha!

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: mormor

Du är som vanligt i farten och jag önskar dig lycka till på resan till USA. Jag ska också iväg att träna. Våren är på gång. Har äntlign tagit av mig dubbskorna och livet är härligt här också.

2011-03-23 @ 08:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0