denna ö, denna ö....

Hallåj!
jag vet itne vad jag ska säga om den här än, den är perfekt. Den har allt! Du har havet vart du än kollar, båtar, marknader, supergod mat, små söta gator, scuba divning, definer och sköldpaddor (: kan det bli bättre?
Jag har nyss käkat upp en underbar stor skål med musli, yoghurt, färsk frukt, honung på en gullig liten restaurang.. älskar att äta ute,. gör det lite för ofta här i Mexico kanske :P igår åt jag en så himla god maträtt - jag har längtat efter kina mat elelr något likande.. så hittade jag detta ställe som hade en måltid med tofu, ris, cashewnötter, sås.. det smakade lite kineskiskt/indiskt! underbart (:
Har precis bokat biljetter från sydney till Hanoi.. så den 2 maj åker vi! / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0