Buss igen, imorgon... päääh!

Hejhopp!
Äntligen har jag haft en liten slappis-dag.. var den första på länge, min kropp är helt slut.. har typ bara sovit 5 timmar per dag sen i tisadag..men allt har fan varit värt det!
Älskar cusco, det är så himla mysigt här och billigt. Har shoppat för första gången på länge. Mössa, socker, poncho till pappa, väska och en målning. så nu är jag nöjd (:
Imorgon bär det iväg igen, tillbaka till Lima för att vara där ca 1 dyng och sen är det Mexico som väntar. Jag längtar såå.. En varmt land med underbara stränder, och sen Chichen Itza på det.. Kommer bli så bra, och då har jag sett 3 underverk på mindre än 3 veckor. Och så väntar förmodligen dykarcerifikat där också (: weeei!
Puss / Amanda

Kommentarer
Postat av: emshie

jaa, han är grym ! :) troligtvis fest och umgås med min pojkvän :) vad ska du sj göra i helgen ?

2011-03-06 @ 13:32:19
URL: http://emshiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0