Att klappa en HAJ...

Ja det är sant. jag har klappat en haj.. inte illa va? det var en nurseshark :P Idag klarade jag mitt dykarcert. helt underbart! Nu kan ju dyka vart jag vill och så får jag dyka i cenotes (: Älskar att vara i vattnet, jag känner mig verkligen som en fisk! Och det ändå stället där jag verkligen känner mig avslappnad och lugn är under vattnet.. jag kan inte prata, dans elelr något sånt, utan bara andas och simma som en fisk.. underbart!

Efter dykningen hänge vid med Kierans hostel.. vid poolen - underbart.. sen skulle jag och daniela ta och äta på burger king. Tror ni dom hade någon vego-mat? Nääääe, men det löst vi.. blev en stor milkshake och majskolv.. underbart!
/ Amanda

Kommentarer
Postat av: mormor

Nu klarar du dig både på land och i vatten.

Grattis!

2011-03-14 @ 07:52:52
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

hjälp jag är rädd för hajar! men skulle vilja se en IRL!



yes, converse all star ;) dom bästa!

jag är sjuk :/ hur mår du själv?

2011-03-14 @ 09:23:35
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0