Utekväll - tummen upp!

Hallopp!
Nu har jag vaknat efter gårdagens spektakel. Det blev faktiskt en perfekt lagom kväll för mig. Först blev det ett glas rött vin här på hostelet ( som smakade skit, bööh) sen drog Sara, Annie och jag vidare till ett annat hostel. As-häftigt med massor av graffiti :P Tog en Whisky-cola där, sen drog vi vidare till en söt liten bar på hörnet som var fullsmokat med alla möjligt olika människor (: Jättegulligt som faaen, tog ännu en drink där.. någon specialare med whiskey, dock drack jag bara 1/3 sen bestämde sig Annie och jag för att dra hem och laga mat.. tror ni det gick bra? neej, vi bara flamsade runt i köket :P
Idag mår jag iaf bra, drack ju bara 2 drinkar så (: Nöjd över att det blev som det blev! Nu sitter jag här och dricker en god och lite annorlunda juice som är gjord på soja mjölk.. as-gott!
Ha en fin dag! /Amanda
Outfit nr 1.. Kändes helt fel, för romantiskt!
outfit nr 2 :P flumbilder:
Annie, jag och Sara

Kommentarer
Postat av: C

sv: Haha jag vet, jag är udda? :3 knaas.

Idag, haha jag har väl inte gjort så mycket idag. xD

Själv?

2011-01-30 @ 17:02:18
URL: http://minaconverse.blogg.se/
Postat av: ange

Jaa, lr huur :D fina bilder

2011-01-30 @ 17:09:48
URL: http://lillajagange.blogg.se/
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

fin klänning på första :)



jag känner mig smått förvirrad och ensam :O du då?

2011-01-30 @ 18:00:06
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0