slappis-dag!

Hejhopp!
Det har regnat här typ hela dagen, men nu har det iaf slutat.. lite små kyligt i luften, men annars är det inte så mycket att klaga på. Det längst jag har tagit mig idag är typ till toaletten. haha, nej men tog mig till affären "Kinesen" också.. och där lurade väl hon mig på lite pengar, tror jag fan och med betalade liter för mycket, men skit samma. jag är glad iallafall!
Såg nyss på filmen Mystic River, det var ett bra tag sen jag såg den.. kom inte riktigt ihåg allt märke jag, haha! men det väl grymt bra! Jag kan säga att jag skulle fan också mörda någon om den hade dödat mitt barn. dock var det väl fel människa den här gången, men sånt kan väl ske? Jag har ju vänner som tror jag är kapabel till att mörda om någon skulle vara otrogen mot mig.. Är jag så hemsk? hahah!
ska nog beställa hem lite glass snart, skippar träningen också.. pallar bara sitta inne idag.

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

Nu har jag en TÄVLING på min blogg där du kan vinna ett presentkort på 300:- hos RUnns Webshop!

Kom in på bloggen och titta! :D



http://photoframe.blogg.se/



/Tobias - PhotoFrame

2011-01-20 @ 08:59:56
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0