Shit, är det nu det sker!

Jahapp, aldrig trodde man väl att man skulle behöva skaffa sig en egen blogg igen. Men nu är det väl dags, tvyärr! Jag börjar bli riktigt nervös, på söndag går planet till Argentina och inte trodde jag väl att jag skulle sitta där själv.. men det är väl så det blir! Mycket har jag gjort, men att göra det själv.. Det är annorlunda! Min kropp pirrar som fan, och jag vet inte om jag gör rätt val eller inte, men det är inget som kan stoppa mig.. inget!
Imorgon gäller det att packa väskan, och få med sig allt. hur nu det ska gå?!? haha! och Vaccinera mig en gång till, och försöka få kontakt med den där snubben som också ska till argentina!
Aja, det kommer nog bra det här!
/ Ämanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0