Imorgon är en ny dag!

Hallåj!
Nu mår man en aning bättre här, men jag känner mig väldigt sliten. Igår skulle vi som sagt ut till en pub, men jag kom som sagt inte ut. Dock var det jättetrevligt innan så jag ångrar inte att jag drack. Men spriten här är nog lite annorlunda, så var det på Gran Can också.. Riktigt farligt! Vad kan den ha kostat? hmrf, 16 peso så ca 30 spänn för en liter. Dock valde Annie och jag den som tydligen ger värsta bakfylla, och det känns verkligen piss idag.. trots att jag spydde..
Ajaj, nog med alkoholsnack. Idag har jag iaf varit och hämtat min tvätt hos den söta tvätt-tanten. Kostade endast 24 kr för en maskin - lovely! har även tryckt i mig glass, vilket jag har kommit på att jag gör varje dag - dålig vana som jag måste bli av med.
Snart blir nog att beställa pizza. imorgon är en ny dag!
/ämanda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars dig,hoppas du snart mår bättre,jag tänker på dig.kramar

2011-01-22 @ 21:00:54
Postat av: mormor

Den nya dagen är här Skönt eller hur? Tänk att tvätt och sprit kostar nästan lika mycket.

Fin bild du skickade på dig och Annie.

Kram

2011-01-23 @ 09:27:30
Postat av: Nathalie

har du någon favorit efterrätt paj?:D

http://liborius.blogg.se/2011/january/paj.html#comment

2011-01-23 @ 13:15:34
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Tea

Japp ibland är det så att man mår som man förtjänar eller ;) Alkohol o värme är kanske inte så bra kombination men värme o glass är ett måste ;)Krambanan

2011-01-24 @ 09:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0