hemma!

Yes, äntligen hemma efter en helt okej dag. Klart jag bli lite taggad på att jobba som telefonförsäljare, men fan tycker inte cheferna sköter sig alltså. Vet inte alls hur jag ska göra, har ju fast lön i en månad men vet fan inte om jag står ut.. måste klara 2 veckor iaf. ås om det är endast två veckor det blir så drar jag vidare snart! hmrf!?!
Har haft huvudverk hela dagen, och känts som att jag har feber - inte kul! Vi har iaf varit och hadlat på KOTO idag.. blev lite yogi, frukter och underbara russin.. så saftiga och färska om man jämför meed sveriges.
Hoppas ni haft en bra dag!

/Amadna

Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas huvudvärken har gett sig. Hur många timmar arbetar du per dag?

Krya på dig!

2011-01-28 @ 08:06:48
Postat av: Amandaaaa

sv: hej mormor!



det blir en 7,5 timmar per dag 4 dagar i veckan (: Hoppas allt är braa hemma! (:

2011-01-28 @ 18:32:05
URL: http://perfectgetaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0