YES BOX!

Hejsan Svejsan!

Nu sitter jag här och slöar igen.. framför datan, som vanligt. Skulle till min kära tvättant idag, tror ni inte att hon har ledigt just nu. Så hela morgonen sprang jag runt på alla gator och frågade efter ett tvätteri. Alla skickade mig till alla olika håll, men tilllsist hittade jag ett. Så ska tillbaka lite senare idag och hämta upp det.
Pratade med min kära vän Beata idag och förhoppningsvis vill hon med till Australien.. jag bara hoppas, hoppas. Annars får jag väl klara mig själv där okcså ;) snart blir det att packa lite smått, får ta och växla pengarna pengarna imorgon och skrva ut biljetterna jag har. Just ja, sommarjobbet är fixat. Blir på våning 7 på Tunagården (: weei! Tar hand om söta gamlingar!
Puss /ÄMANDA

Kommentarer
Postat av: Tea

Hejsan!

Grattis till jobbet din lilla svikare ;) Men vi får väl glädjas åt att vi jobbar över gränserna :) Ja nu börjar det närma sig för din avfärd, önskar dig lycka till och hoppas du hinner med allt som du vill se. Ta hand om dig. Vi höres om inte annat så ses vi i sommar :)) Kram

2011-02-17 @ 09:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0