uttråkad!

Alltså vad händer just nu?  Är det någon som har något roligt för sig? För här är det riktigt jäkla tråkigt just nu! Jag sitter och väntar på att solen ska gå ner så jag kan ge mig ut och springa och sen göra mig iordning inför kvällen.. Är ju inte direkt taggad, men vi får väl hoppas på att det vänder.
Idag har jag inte gjort mycket alls. Var i mitt lilla Palermo och satte mig och läste i parken. Har börjat på boken Svinalängorna nu.. På hemvägen från parken gick jag och handlade på Koto, och sen har jag legat och tittat på Forgetting Shara Marshall.. Så jävla bääst! Just jaah, spanksa har jag också pluggat.. lite iaf! Måste sätta igång med det på allvar nu!
/Ämanda

Kommentarer
Postat av: Alexandra

söt bild :)

2011-02-04 @ 22:27:21
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Mamma Ann

Jättefin bild på dig! <3 <3 <3

Kramar från oss.

2011-02-04 @ 23:59:12
Postat av: mormor

Blir du inte ledsen när du läser Svinalängorna?

Jag var och såg filmen i söndags. Den var så bra, men ack så sorglig. Det gick åt ett helt paket pappersnäsdukar.

2011-02-05 @ 13:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0