I fucking love this place!

Asså, jag älskar Rio de Janerio, bara älskar det! Frukosten imorse var precis som svensk frulle fast lite bättre. Varma baguetter, riktigt ost, skinka, varm choklad, jucie och goda frukter.. underbart! Efter Frullen var jag ute och vandrade i ca 4 timmar. Gick längs stranden enda till Copacabana, och fotade (: Kändes verkligen som Dolce far niente - the sweetness of doing nothing.. lovley!

Dock är det vädligt dyrt här. Kläderna kostar skjortan och maten med. Köpte lite vatten, musli, yohurt, 3 päron och 2 äpplen för 80 svenska kr.. dyyyrt! Men shit vad god muslin var, med massor av torkad frukt och yoghurten var verkligen yoghurt, inte någon blaskig BA- mjölk :P Går inte så bra att ladda upp bilder nu. komer flera sen! Nu ska jag till stranden och bada! ;)

Kommentarer
Postat av: Eleonore

ÅH det låter som du har det jättebra i Rio, väldigt fina bilder med! Blev det något bad? Själv har jag handlat, tvättat och gjort donuts :D

2011-02-23 @ 19:42:31
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0