Underbart avslut!

Gårdagen avslutades jättebra. När mina gullungar kom hem drog vi till Kinesen och handlade. Sen lagade vi tacos tillsammans och åt uppe på terassen med lite vin. Jättemysigt och riktigt trevligt! Jag känner mer och mer att jag inte vill åka, eller klart jag vill åka - men jag kommer sakna alla så mycket här. Speciellt nu när min spanska börjar bli bättre och bättre.. Och jag kan kommunicera.
Idag måste jag växla pengar, träna eftersom det inte blev någon träning igår och sen planera lite mer!
Vad ska ni göra idag?
/Ämanda

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Förstår att du kommer sakna alla med du kommer ju träffa ännu fler härliga människor på resan! :D

Så spännande, hoppas vi får se massa fina bilder därifrån sen!

Idag har jag storstädat hemma från golv till tak hehe

2011-02-16 @ 17:57:39
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0