Tjockis going red!

Japp, nu är det gjort. Trots allt färgade jag håret. Jag säger som Sara:" Man ska gå på magkänslan!" och det gjorde jag, så nu är jag mörkt röd elelr ngt sånt! me gusta!
Annars så började dagen väldigt dåligt. Jag skulle ta ut pengar och skrev fel kod 3 ggr. Bajs! Så går det när man har 4 bankomatkort! Men efter något timme pratade jag med banken. Så det fixade sig lätt! Sen flöt dagen bara på. Jag sprang runt, frågade och letade efter att jag ska ha till min resa. Tillsist fick jag allt, utan problem.. och bara för 50 peso. jag som trodde det skulle kosta 150 peso.. weeei!
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: papi

Vad bra! Så pappa hjälpte inte till nånting. ;) puss

2011-02-16 @ 10:05:52
Postat av: Eleonore

Så snyggt det blev i håret! Kul att färga :D

Spännande att du snart åker vidare, vart blir det här näst?

2011-02-16 @ 10:25:55
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0