Tisdag... redan!

Hallåj!
Hoppas allt står bra till?
Här är allt finfint. Min hosta och snuva bröjar släppa, och det känns så bra att slippa bli sjuk. Igår gjorde jag inte så mycket.. Satt och gnällde över mig hosta, sen tänkte jag: "jag måste fan ut här ifrån och gå en promenad!" Så jag gick till jobbat, mötte mina vänner och glada det blev dom ;) Sen satt vi och plugga lite spanska, och jag försökte komma fram till om jag ska färga håret eller inte.. Jag tänkte det är ju inte så bra kanske att vara blond när man ska vara i dessa sydmaerikanska länder ?!?! Men sen pratade jag Annis "kille" och han sa: "det spelar ju inget roll om du är blond, man sker redan på din hudfärg, dina ögon och klädstil att du inte är latinamerikan.." Så nu blir det ingen hårfärgning!
Idag ska jag fixa lite saker:
- Växla pengar
- betala hyra
- Rese adapter
- Hänglås
Sen är jag redo att resa (:

Kommentarer
Postat av: Sofia - FotoBlogg

Sv: Jaa men ellerhur!! :)



Jag svarar på kommentarer, ska fixa ansiktsmask och sen sätta mig vid tv:n nu snart och kika på bygglov! :)

Vad gör du själv? :D

2011-02-15 @ 20:01:41
URL: http://sofiaforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0