Summering av min BA-resa!

Buenos Aires- en underbar stad som jag verkligen kan rekommendera. Alla människor här är jättetrevliga, och hjälper gärna till när man behöver hjälp. Det är en stor stad som har mycket att erbjuda, allt ifrån vackra parker, flera museeum och mycket vacker konst, musik och tango. La Rocca vip som har har bott på, kan jag också rekommendera som en bra hostel med riktigt trevligt folk. och hjälpsamma är dom också (: Jag har både sett, lärt och upplevt mycket nytt och även träffat underbara männsikor!

Lite halv skumma saker som jag har varit med om här under 1 månad och 1 vecka:
Fått fågelskit på mig : 4 ggr
Sett bilkrock: 3 ggr
Klivit i hundskit: 1 gång
Festat : 3 ggr
Spytt: 1 gång
Antal glassar jag ätit: ca 24 st ( då är 20 st donken-glass P )
Antal träningspass : ca 30 st
Antal coca cola zero : 4 st (60 cl)
Antal bedbugsbett: 12 st
tänt ciggen åt fel håll: 4 ggr
Antal bananer jag har ätit: minst 50 st skulle jag chansa på :P
Hårfärgningar : 1 st (bra gjort!)
Spärrat kortet: 1 gång
Nej, okrar inte mer.. ganksa kul iaf :P Min Buenos Aires resa har iallafall varit underbar! Love it!
Puss

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Haha vilken skön lista!

Idag har jag solat, tränat och lämnat tillbaka ett par skor, du då? :)

2011-02-17 @ 22:30:24
URL: http://www.fika.med.xn--njesgalaxen-rfb.se/
Postat av: Alexandra

härligt att du haft en bra resa :D

2011-02-18 @ 11:32:07
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha vilken resa :D



Sv; nu kommer svar, lite sent men bättre sent än aldrig ;)Skönt att allt är bra med dig, det är bra idag också eller? Hoppas jag :D Jo kan förstå det...blir alltid proppmätt när man ätit nått :) men gott är de! Här är allt toppen! Men mindre toppen när jag vet att jag ska iväg och jobba snart. hehe:) men sånt är livet.



Och ja ritkigt snygga badkläder absolut :D

Dessa badkläder gillas skarpt!

Må så gott!

2011-02-18 @ 12:31:23
URL: http://tequilarooose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0