Snart bär det av till Peru!

Shit, det var riktigt längesen jag sov så här länge. Vakande 20 i tio, helt otroligt. Har fan vaknat 7-8 varje dag i över en veckas tid. Nu har jag iaf käkat lite frukost, det blev en melon-frukost idag, är så jävla trött på att äta vitt bröd.. Man blir ju fan aldigt mätt  på vittbröd jue!

Idag ser du ut att bli fult väder, dock är det väldigt varmt i luften. Idag ska jag förska se till att växla pengar. Har både för mycket Real kvar och argentisnka peso.. Imorgon går ju planet till Lima, Peru. Och det känns riktigt bra att åka till ett riktigt blilligt land och sen se MAchu Picchu som jag drömt om så länge.. Undebart! Så imorgon klockan 12.15 går planet till Lima, jag kommer fram runt tio på kvällen. Sen dagen efter sätter jag mig på en 21 timmars buss mot Cusco (: weeei!
Hoppas ni får en bra måndag!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0