Med en drink...

i handen känns allt bra! Att befinna sig i rio, sett den vackra stranden, en löptur på det och nu en drink på det! lovley! Detta är livet!
Måste berätta att som jag mått idag, så bra har jag inte mått på längre. Första gången jag åt ute själv, dock på subway. Men jag satt kvar och åt, jag gick inte där ifrån. jag kommunicerade med dom på som bara kan portugisiska!  Sen när jag tog en donken-glass, en ny sådan smak, så kändes det percis som i filmen/boken Eat, Pray, & Love! Verkligen inga beskymmer.. ÄLskart!
/Ämanda

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är så glad för att du mår bra och att du trivs:) Kram<3

2011-02-23 @ 07:11:45
Postat av: mormor

Skönt att höra att du har det bra. Jag hade det också så trevligt under lunchen i går tillsammans med Annika, Ludde och Björn. Här är det kallt, men solen skiner och vackert är det. Nu ska jag fika.

2011-02-23 @ 10:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0