JAAAAAAAAAA!

Nu är jag glad! Jag har bokat resan från LA till Cairns (: weei! Så den 30 mars åker jag för att vara i Australien 1 månad. Och kanske, förhoppingsvis, kommer en vän ner för att uppleva Australien med mig. En vän som jag saknar så mycket, så hopaps att hon kan komma (:
Dock var jag lite halv nere här innan. Det var meningen att jag skulle besöka en vän i San Diego, men det visar sig att jag inte kan komma. Så det bli inget San Diego för mig, drar till LA i en vecka stället.
Sitter och funderar lite, eftersom jag bara blir en vecka i USA, så tänkte jag kanske ta Vietnam och Kina på det (: hoppas pengarna räcker.. skulle vara så underbart!

puss / Ämanda

Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

ååå jag vill också till LA!!!

2011-02-14 @ 14:36:38
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hamburg och jag har det finfint :) Skulle dock kunna få några av dina plussgrader hit ;) Du har det gött läser jag! Puss

2011-02-14 @ 15:53:06
URL: http://sampokoski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0