Iguazu falls - Helt dööö-vackert!

Hajsan!
Jag är framme, eller det har jag varit sen 9 imorse, dock fick jag inte checka in fören nu! Buss-resan var bekväm och skön. Mycket bättre än sveriges bussar. Och så fick man tydligen mat också, dock var det ju självklart något köttigt, men jag åt det som gick!
Direkt när jag kom på morgonen åkte jag fel, men jag skyller på chaffisen. Sen lämnade jag  av väskan på Hostelet, som för överigt verkar skit bra. Jag är mest nöjd över den gigantiska poolen utanför ;) ska bada sen! Sen drog jag till mitt efterlängtande Iguazu. Vet inte vad jag ska säga. Det var så speciellt så kan inte ens beskriva det. Tänka att se dessa 273 vattenfall mötas och du får se det i olika vinklar. Och massor av söta djur som springer runt och verkligen hgar det bra. Iguazu är ett måste innan man dör!
Går inte så bra att ladda upp bilder nu! Får se om det går bättre senare!
/Ämanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0