Gammal tant!

Party-Amanda, vart har hon tagit vägen? Det enda jag kan säga är att hon är inte kvar här iallafall, vilket är så jävla skönt! Igår kväll firade vi som sagt Fernando. Det var en trevlig kväll som hade mycket gott att bjuda på. Glada männsikor, dans, alkohol och mycket snack (: Jag drack var en 2-2,5 drink, pallade inte mer! Jag vet itne varför men jag vill inte dricka längre.. Går runt och smuttar som en gammal tant :P men det är väl bra!
Dock har en jag konstig huvudvärk idag.. Spriten h'är är mycket konstig! Vi får väl se vad jag palla göra idag!
/Ämanda

Kommentarer
Postat av: Alexandra

låter som en härlig kväll :)

2011-02-05 @ 17:46:43
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: mormor

Gammal tant är du inte, men klok som en gammal tant håller du kanske på att bli. Grattis!

I dag tittar lilla solen fram igen. Härligt!

Kram

2011-02-06 @ 09:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0