dom tre vanligaste...

Detta är sjukt; Jag köpte musli 250 gram för 12 real vilket är ca 45 spänn! Helt sjuka priser, och så god var den inte.. men men nu är det lite försent att grubbla över det. Det är helt underbart att ha havet bara ett kvarter från hostelet. Så himla underbart att bara sitta där, vilket är det jag gör minst 1-2 timmar varje dag när solen är påväg ner. så häärligt (: För övrigt ska jag snart ut och springa min lilla runda och låta musiken sprida tankarna till en annan plats!

Tänkte ta upp dom vanligaste frågorna/kommentarerna jag får:
1. Vaa? Röker du och springer? det är konstigt!
2. Vad är det där? Är det en piercing? Har aldrig sett en sån förut. Skit vad snyggt, men det måste gjort ont?!?
3. Ååh, är du från Sverige? Dit vill jag åka/ där har jag varit, och det verkar/det är, så underbart!

Kommentarer
Postat av: mormor

Så många kulturpoäng du redan har samlat på dig. Bra, tycker jag

I dag ska jag ta en promenad till Närjeholme. Har bakat jättegoda semlor, som jag ska bjuda familjen på. Sen är jag nyfiken på din bok.

2011-02-26 @ 10:57:01
Postat av: Nathalie

ikväll ska jag först på släktkalas och sen fest:) själv då?

^^

2011-02-26 @ 12:39:22
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0