argentinare - kyss mig i arslet!

okej, nu har det gått för långt. jag älskar den här staden med alla trevlig människor, men nu får det fan vara nog. Jag är trött på att folk ropar:BONITA,BONITA! Jag är trött att dom tutar på mig, och visslar. Hallå, jag är inte en utomjordning! Och nu har någon jävel försök bjuda mig på dejt genom att lära sig svenska ord som : "STUMPAN!" "VILL DU GÅ UT MED MIG?""DU HAR STULIT MITT HJÄRTA!" Ingen jävel kallar mig stumpan, vad är det här? Den enda som har rätt till de tär typ min mamma! Jag är typ den minsta kärlekfulla människan på denna jord ( dock har jag blivit bättre :P ) men vad fan, en människa som säger så vill jag bara ge en spark i arslet!

Jävla äckliga argentinare! Börja behandla en som en normal människa, inte som en vandrande Miss universum! That's not me!
Godnatt från en upprörd Amanda

Kommentarer
Postat av: Sofia - FotoBlogg

Sv: Jahaa okej :)

Idag ska jag bara ta de lungt.. Kanske bort ikväll, vet inte rikigt!

2011-02-12 @ 11:43:50
URL: http://sofiaforss.blogg.se/
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

är sjuk så det är en döhelg, haha. själv?

2011-02-12 @ 12:25:37
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Mamma Ann

ha-ha! Ja ge dem en spark i arselet. Det kan de behöva.

2011-02-14 @ 19:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0