allt är i sin ordning!

Nu har jag snart bara 2,5 dag kvar här i Rio. Känns som att jag skulle vilja vara här lite längre, dock vet jag inte vad jag skulle göra här förut ligga på stranden ( vilket jag inte tycker om :P ). Det mesta är iallafall fixat nu när det kommer till ALLA resor! Hela Peru-resan är klar. Har till och med snackat med en byrå som tar en till Machu Picchu och dom har fixat så att jag har en reserverad biljett, även fast jag betalar senare.. så det känns superbra att jag vet att jag inte missar det jag drömt om sen jag varit mindre (: plus att jag döö-längtar till att få pannkaka till frukost, vilket jag får i Cusco :P

Sen har jag även bokat Hostel i Cancun 6 nätter och Tulum 7 nätter. Sen har jag ca 4 nätter jag inte ritkigt vet vart jag ska vara i Mexico :P Längtar sådant till detta resemål p.g.a  att i Tulum ska jag förmodligen skaffa mig ett dykercertificat.. och på hostel i Cancun får man inte bara frukost utan middag också och eftersom jag är vegetarian så fixar dom vegetariska måltider till mig. Mexiansk vegetarisk mat = mumma!
Även flyget till LA är bokat, fick det för 300 kr mindre än förväntat (: så blir där cirkus 6 dagar och det räcker nog. Du hinner jag se Hollywood, sunset boulevard och annat skit man ska se :P
Jag hoppas starkt på att min lilla vän kommer med till Australien med mig, och jag hoppas att in andra vän besöker mig i LA ;)
pusss

Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

vad roligt ;D jag blir så avundsjuk!!

2011-02-27 @ 09:05:10
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Mamma

Måsta säga att du är duktig att planera och boka dina resor:)

2011-02-27 @ 17:05:49
Postat av: Eleonore

Åh det är så härligt att du har hela resan planerad nu, så hade jag också velat ha min resa! Är inte sen spontana typen som tar det som det kommer :)

Haha nja inget bakande i helgen. Har haft mamma på besök och upptäckt stan :)

2011-02-27 @ 17:40:15
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: eemmapeemma

taack så mycket ! :D

2011-02-27 @ 19:21:54
URL: http://emshiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0