1 av dom 7 underverken!

hoho!
Här är allt finfint! Vilken härligt dag det har varit. Var uppe tidigt idag för att åka till 1 av dom 7 underverken - Kristusstayn (: Jag drog i väg med 5 tjejer jag har lärt känna och så tog vi oss upp dit. Först buss en timme, sen tåg i 20 min och så var man uppe på 700 m höjd! Så nu har man sett den berömda statyn. Vet allvarligt inte om det var något att se, hade hellre sett den från sockertoppen så man får den vackra bilden av kristus på långt avstånd. men men, man ska inte klaga! Har även sett colusseum, vilket räknas som ett underverk också. så nu har man sett 2 (: och det kommer bli 2 till inom 2,5 vecka (: wweeei!
För övrigt började min morgon med inget toapapper på toaletten, men istället fann jag 50 Real, vilket är 200 kr :P inte illa va? ;)
kristus!
Jag framför kristus!
utsikten från toppen!

Kommentarer
Postat av: PAPI

Snygga bilder, men passar verkligen din t- shirt in i bilden. Haha

2011-02-25 @ 23:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0