Livet ar gott!

hej hopp!

ursakta for dalig uppdatering, men internet kostar sa jakla mycket har.. Efter 12 underbara dagar i Cairns ar vi nu i Sydney.. gud vad jag alskar den har staden! Vi har sett Opera huset, Harbour Bridge, Konst museum och nu Chinatown.. Har aven blivit lite shopping idag.. Kopte mig ett par billiga skor och en klocka.. Alla affarer har ar ju markes-skit.. alltsa inget jag gillar.. man vagar ju ingen ens ga in och se ut som mig :P hahaha!

For ovrigt kopte Bea den minsta kaffekoppen jag ar sett i hela mitt liv.. garvade ihjal mig..

Om cirkus en vecka aker vi till Hanoi.. langtar som fan.. billigt billigt billigt! och da har jag gratis internet sa  jag kan uppdatera annu battre!




Kommentarer
Postat av: CONVERSE

Allt bra?

2011-08-25 @ 20:54:44
URL: http://minaconverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0