Weeei!

Äntligen är ovädret över.. Har aldrig varit med om sånt här väder, det verkligen öste ner regn, alltså stora hårt droppar, vinden blåste som fan, åska och blixtra. Var först lite nervös att översvämningen som drabba Rio De Janeiro skulle komma hit, men vi klarade oss för nu är vädret precis som innan.

Har varit ute på en liten promenad, så träning 5 ggr denna vecka blev det iaf.. härligt att vara tillbaka som träningsnarkoman - typ det enda jag är bra på. haha!
Nu sitter jag iaf och väntar på att en ny vecka ska börja.. Imorgon ska vi till Once - en shoppinggata där allt är väldigt billigt! Sen på tisdag ska vi iaf hämta ut våra polispapper, och förmodligen till LA Boca! Känner att det är dags för en förändring snart. Antingen hoppa fallskärm, elelr kanske en tatuering ellr två!
Föresten så har mitt hår vuxit som fan! Positivt, eftersom jag har bestämt mig att spara! Man kan hår verkligen växa 1 cm på 1 vecka? känns helt otrolig, men jag har redan utväxt! Imorgon ska jag iaf börja skriva lite vad Argentina har att erbjuda, för folk som kanske har en fundering på att åka hit..
Godnatt /Ämanda

Kommentarer
Postat av: mammma

Köp dig något snyggt på once:)och något vackert till din mamma hi,hi

2011-01-17 @ 08:02:16
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv; Tack så mkt! :D Allt bra med dig?

2011-01-17 @ 09:02:14
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0