Vi bor på BILGATAN!

Jaha, nu har jag då överlevt första dagen i BA.. Som sagt det är lite annorlunda, mycket folk och mycket trafik överallt. Jag och Marcus har kommit på att vi bor på "bilgatan". Finns allt för bilar häer, bilaffär, biltvätt och bilverkstad :P höhö!
Vi har redan hunnit bekantat oss med staden.. Varit på dom stora shopping-gatorna! as-mycket kläder, och till billigare priser.. Hunnit med en sväng förbi Atlas, varit på kyrkogården i Recoleta.. helt sjukt vackert.. jag var så glad när jag gick runt där.. Så nu har jag sett en riktigt kyrkogård, och Eva Perons grav ;) inte illa va?
Har inte duschat på 2 dygn nu, så måste in i duschen snart! OM någon försöker nå mig på mobilen så funknar inte den, ska fixa argentinskt nr imorgon.. och då ska vi även göra lite ärenden hos polisen och så..
gatan utanför vårat hostel LA ROCCA
cementrio de la recoleta (:
kommer mer bilder från kyrkogården sen (;
pusss

Kommentarer
Postat av: mormor

Är det vänster- eller högertrafik?



Kul att få se bilderna och roligt att höra att du redan varit på kyrkogården och kollat.



Nu önskar jag dig en riktigt skön dusch!

Kram

2011-01-11 @ 08:10:04
Postat av: Molly Bergström

Tack så hemskt mycket :D

Hur mår du idag? :D

2011-01-11 @ 11:54:14
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Amandaaaa

MOrmor, det här högertrafik, som tur är :P elelr jag tror det iaf.. haha.. dom kör ju som galningar!

2011-01-11 @ 12:55:40
URL: http://perfectgetaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0