Träningsnarkomanen är igång!

Jaha, nu har väl nästan hela Sverige gått och lagt sig antar jag. Men här i Argentina är klockan bara barnet.. klockan är snart 21.. Lite jobbigt att ställa om sig, men men.. Har iaf varit ute på en löprunda , för första gången på 3 månader. Jag är stolt!  ca 4 km blev det och inte tappade jag bort mig heller! haha!
Nu kanske jag ska berätta lite om de hostel som jag bor på. Om man säger så här, det är väl helt okej, jag har bott  på värre. Jag bor iaf i ett rum med fem andra; Marcus, två från USA, en trevligt äldre man från Sydafrika, och en som vi kallar italienaren vet dock inte vart han kommer ifrån :P På hostelet får vi iaf gratis frukost, internet och så har vi tv i rummet. finns även en jätte-jacuzzi på soltaket. och så har vi en så kallad bajs-toa också :P
Hoppas ni i Sverige har det bra. Imorgon ska polisen komma hit och kolla så vi verkligen bor här.. fattar inte varför, men men.. sen blire nog att besöka lilla China Town, lite fina parker och trädgårdar (: jag måste se det japanska trädgården, bara måste!
Natti natti! / Ämanda

Kommentarer
Postat av: mormor

Du sover väl fortfarande? Bra att du börjat springa igen. Men det är väl varmt? Du är verkligen aktiv. Nu ska jag iväg på min motionspromenad.

En stor kram till min duktiga Amanda!

2011-01-12 @ 08:49:03
Postat av: mamma

Vad duktig du är som springer i värmen:)Kramar

2011-01-12 @ 10:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0